Akcja Psiej krwi rozgrywa się w dość nietypowym świecie, który przypomina nasz. Z jedną różnicą: zamiast ludzi żyją w nim psy. Nie wyglądają one jednak jak znane nam psy – takie w tym świecie nie istnieją. Nie dostają szału na widok kota, lecz traktują je normalnie, jak każde inne zwierzęta. Posiadają cechy ludzkie, choć nie wszystkie. Wprawdzie bohaterowie zachowują się jak ludzie, lecz posiadają także zwierzęcy instynkt. Ubierają się podobnie do nas, ale za okrycie mogą im wystarczyć narzucony płaszcz i spodnie z dziurą na ogon. Niektóre doskonale naśladują ludzkie ruchy, inne lubią czasem pobiegać na czterech łapach.

 Wyobraź sobie dobermana, w zwolnionym tempie rzucającego się za kontuar, w barze z powietrzem gęstym od ołowiu. Możesz stworzyć swojego psa lub sukę dowolnej rasy, zawodu (chyba, że go straciłeś), z totalnie spapranym życiem. Mechanika i opis tego świata ci to umożliwi.

  Akcja Psiej krwi 2 edycji rozgrywa się w czasach współczesnych i jest drugą grą z cyklu Mini RPG. Jest oparta na mechanice skill+ stworzonej przez Dungal Games i stosowanej w różnych wariantach w innych grach wydawnictwa. Polega na sumie rzutu pojedynczą kostką i Umiejętności. Nowa wersja Psiej krwi jest dopracowana, wychodzi po 10 latach od 1 edycji.

Zbiórka 2 edycji na Wspieram.to

Psia krew (1 edycja) do kupienia w Empiku

Recenzja 1 edycji na POLTERGEIST

  Mars 2050 jest pierwszą grą z cyklu Mini RPG – gier fabularnych niewielkiej objętości, małego formatu, skonstruowanych w sposób najbardziej treściwy i ekonomiczny. Proste zasady, szybkie rozpoczęcie rozgrywki, z opcją na dłuższą kontynuację.

Recenzja na POLTERGEIST

Prezentacja gry (To Ja Go Tnę)

Do kupienia w Rebel

Do kupienia w Hengal

Do kupienia w ALEplanszówki

Kontakt: przemek.lawniczak.dungal@gmail.com