Akcja Psiej krwi rozgrywa się w dość nietypowym świecie, który przypomina nasz. Z jedną różnicą: zamiast ludzi żyją w nim psy. Nie wyglądają one jednak jak znane nam psy – takie w tym świecie nie istnieją. Nie dostają szału na widok kota, lecz traktują je normalnie, jak każde inne zwierzęta. Posiadają cechy ludzkie, choć nie wszystkie. Wprawdzie bohaterowie zachowują się jak ludzie, lecz posiadają także zwierzęcy instynkt. Ubierają się podobnie do nas, ale za okrycie mogą im wystarczyć narzucony płaszcz i spodnie z dziurą na ogon. Niektóre doskonale naśladują ludzkie ruchy, inne lubią czasem pobiegać na czterech łapach.

 Jest początek lat 90., telefony komórkowe i Internet nie są powszechne, po ulicach jeżdżą starsze samochody. Budki telefoniczne stanowią powszechny widok. Kontakty między psami są ograniczone, przykłada się większą rolę do umawiania na konkretną porę, w określonym miejscu. Częściej pisze się listy.

 Wyobraź sobie dobermana, w zwolnionym tempie rzucającego się za kontuar, w barze z powietrzem gęstym od ołowiu. Możesz stworzyć swojego psa lub sukę dowolnej rasy, zawodu (chyba, że go straciłeś), z totalnie spapranym życiem. Mechanika i opis tego świata ci to umożliwi.

Psia krew (1 edycja) do kupienia w Empiku

Recenzja na POLTERGEIST

Link do zbiórki na Psia krew 2 edycja

Kontakt: przemek.lawniczak.dungal@gmail.com